TTW
TTW

Польська авіакомпанія LOT прискорює модернізацію флоту за допомогою потужного плану Airbus A220, щоб революціонізувати регіональні авіаперевезення та розширити європейські маршрути

Понеділок, Березень 17, 2025

Airbus A220 авіакомпанії LOT

Польська авіакомпанія LOT Airlines пришвидшує модернізацію флоту за допомогою кардинального плану Airbus A220, спрямованого на трансформацію регіональних авіаперевезень і покращення сполучення з Європою.

Як повідомляє Reuters, Airbus подала тендер на постачання 84 пасажирських літаків для LOT Polish Airlines, національного перевізника Польщі, для виконання регіональних маршрутів по всій Центральній Європі.

Віце-президент Airbus Бенуа де Сент-Екзюпері підтвердив пропозицію в суботу, поділившись деталями з Польським агентством преси (PAP).

Цей крок стався через рік після того, як Міністерство державного майна Польщі оголосило про свій план запросити пропозиції від Airbus і Embraer щодо літаків, призначених для обслуговування регіональних маршрутів у регіоні.

Старіючий регіональний флот

Якщо LOT вибере пропозицію Airbus щодо 84 літаків A220, це стане суттєвою зміною для поточного флоту авіакомпанії. Наразі LOT експлуатує велику кількість регіональних літаків, майже повністю отриманих від Embraer. Флот включає п'ять E170, 13 E175, вісім E190 і 19 E195, які з'єднують пункти призначення по всій Центральній Європі.

Наприклад, маршрути LOT E170 здійснюють рейси з Варшави до Жешува та Праги. Хоча реактивні літаки Embraer переважно класифікуються як регіональні літаки, LOT також здійснює польоти на цих регіональних літаках у такі віддалені пункти призначення, як Афіни та Стамбул.

На кількох затребуваних європейських маршрутах LOT, таких як Варшава – Париж, Амстердам і Мілан, авіакомпанія використовує свої літаки E190. Ці маршрути, які зазвичай потребують літаків великої місткості, зазвичай обслуговуються літаками Airbus A320 або Boeing 737, а інші перевізники, як-от Air France, здійснюють рейси з Варшави до Парижа.

Регіональні літаки Embraer LOT оснащені сучасними зручностями, включаючи розетки та шкіряні сидіння, але вони швидко старіють. Майже половина парку літаків E190/E195 перевізника здана в лізинг, а термін служби більшості літаків E170/E175 добігає кінця.

Наймолодший з нелізингових літаків LOT E170/E175 вже наближається до 15 років експлуатації, а найстарішому минулого року перевищило 20 років. Авіакомпанії зазвичай шукають літаки на заміну, коли літакам виповнюється 20–22 роки. Ініціатива польського уряду щодо оновлення регіонального флоту національної авіакомпанії не могла бути найкращим часом.

Модернізаційні зусилля

Незважаючи на ці проблеми, LOT активно працює над модернізацією свого основного парку літаків Boeing 737NG. З початку пандемії COVID-19 авіакомпанія поповнила свій флот 18 літаками Boeing 737 MAX 8.

Представивши Airbus A220-100 замість E170/E175 і A220-300 замість E190/E195, LOT не тільки заощадить витрати на пальне, але й збільшить кількість місць і покращить комфорт пасажирів на багатьох своїх регіональних маршрутах.

Однак впровадження нового літака Airbus A220 вимагатиме від регіональних пілотів LOT, які навчаються на реактивних літаках Embraer, пройти додаткову підготовку для отримання нових сертифікатів типу для польотів на A220. Цей процес, який потребує як часу, так і фінансових витрат, має бути врахований у планах авіакомпанії.

На щастя, LOT має власну льотну академію, де пілоти-початківці можуть заплатити за навчання. Після завершення навчання вони мають можливість пройти співбесіду на посади першого офіцера авіакомпанії.

реклама

Діляться на:

Підпишіться на нашу розсилку

ПАРТНЕРИ

at-TTW

Підпишіться на нашу розсилку

Я хочу отримувати новини про подорожі та оновлення торгових подій від Travel And Tour World. Я прочитав Travel And Tour World'sКонфіденційність.

Виберіть свою мову

НОВИНИ РЕГІОНУ

Європа

Америка

середній Схід

Азія