Понеділка, лютий 3, 2025
Управління туризму Таїланду (TAT) справляє сильне враження на Outbound Travel Mart (OTM) 2025, головній туристичній події в Південній Азії, яка проходила з 30 січня по 1 лютого у Всесвітньому конференц-центрі Jio. Ця довгоочікувана 24-та виставка зібрала вражаючу лінійку з понад 1,600 експонентів, які представляють понад 60 країн. З явкою понад 40,000 2025 відвідувачів, включаючи експертів галузі, корпоративних покупців і завзятих мандрівників, OTM XNUMX служить яскравою платформою для Таїланду, щоб висвітлити його різноманітні туристичні пропозиції та зміцнити глобальне партнерство.
Про це заявила пані Тапані Кіатфаібул, губернатор TAT: «Індія залишається однією з наших найбільших
значних туристичних ринків, і ми раді відсвяткувати перевищення 2 мільйонів індійців
відвідувачів Таїланду минулого року. На OTM 2025 ми представляємо багатство та різноманітність нашої країни
пропозиції в рамках Дивовижного року туризму та спорту Великого Таїланду 2025. Наша мета
щоб надихнути відвідувачів, які вперше відвідують, поглибити зв’язки з індійськими мандрівниками та підкреслити
неперевершений досвід завдяки просуванню культури та діловим обмінам».
Уже 12-й рік поспіль Управління туризму Таїланду (TAT) справляє сильне враження на OTM, посилюючи свою відданість зміцненню зв’язків з туристичним ринком Індії. Демонструючи яскраву культуру Таїланду, гостинність світового рівня та різноманітний туристичний ландшафт, стенд Amazing Thailand Stand висвітлює першокласні враження від подорожей, включаючи розкішні відпустки, сімейні відпустки, оздоровчі відпочинки та корпоративні заохочувальні поїздки. Подія також є важливим мережевим центром, який з’єднує 25 провідних тайських туристичних компаній з індійськими покупцями для розвитку партнерства та розширення співпраці.
Створений, щоб захопити відвідувачів, стенд має привабливу культурну зону, де традиційні вистави, ремесла та мистецькі виставки дають змогу зазирнути в багату спадщину Таїланду. TAT поставив перед собою амбітну мету прийняти 2.3 мільйона індійських мандрівників у 2025 році, стратегічно зосередившись на таких ключових сегментах, як сімейний відпочинок, весілля, авантюристи тисячоліття, елітний відпочинок і гольф-туризм. Основні рекламні кампанії включають «Living it up in Thailand», призначену для молодих дослідників, і «The Celebrations with Carely and Inner Shine», позиціонуючи країну як найкраще місце для проведення весіль і сімейних свят.
У 2024 році Таїланд прийняв 2,129,149 30.74 1,628,542 індійських відвідувачів, що відображає сплеск на 2023% порівняно з 60 2.93 2024 прибуттями у 92.96 році. Таке вражаюче зростання значною мірою пояснюється безвізовим в’їздом до Таїланду для перебування до XNUMX днів, зручністю прямих рейсів з головних індійських країн. міст займає всього дві-чотири години, і надійний авіасполучення. З XNUMX мільйонами доступних місць у авіакомпаніях у XNUMX році ринок відновився до XNUMX% місткості до пандемії. Репутація Таїланду як пропозиції розкоші за конкурентоспроможною ціною продовжує посилювати його привабливість серед індійських мандрівників.
Бангкок, Пхукет і Крабі залишаються найкращими виборами для індійських відвідувачів, а такі напрямки, як Сурат Тані та Канчанабурі, стають привабливими альтернативами. Серед популярних розваг – пляжний відпочинок, насолода автентичною тайською кухнею, відвідування спа та оздоровчих відпочинків, насолода яскравим нічним життям та огляд історичних пам’яток.
Ключові слова: новини події, India, Міжнародна туристична подія, ОТМ 2025, Outbound Travel Mart, Туристична подія Південної Азії, Таїланд, Туризм в Таїланді, Управління туризму Таїланду, Новини про подорожі до Таїланду, туристична індустрія
Понеділка, лютий 17, 2025
Понеділка, лютий 17, 2025
Вівторок, лютого 18, 2025
Понеділка, лютий 17, 2025
Понеділка, лютий 17, 2025
Понеділка, лютий 17, 2025
Вівторок, лютого 18, 2025
Вівторок, лютого 18, 2025