Неділя, лютий 2, 2025
Марокко нарощує зусилля, щоб позиціонувати себе як провідний туристичний напрямок, приділяючи значну увагу екологічності та культурному зануренню. Ключова ініціатива, ініційована Національним офісом туризму Марокко (ONMT) та іспанським туроператором Ávoris, спрямована на те, щоб висвітлити різноманітні пам’ятки країни, від гамірних базарів Марракеша та величних Атлаських гір до тихих пляжів Ес-Сувейри та величезної пустелі Сахара.
Це стратегічне партнерство відбувається в той час, коли іспанський туризм у Марокко процвітає. У 2024 році країна прийняла 3.5 мільйона іспанців, що на 160% більше, ніж у попередньому році. Цей сплеск узгоджується з ширшим баченням Марокко щодо зміцнення своєї присутності на європейському туристичному ринку та залучення більш різноманітного потоку туристів.
Знакову співпрацю було офіційно представлено на FITUR 2025, одній із провідних світових туристичних ярмарків, яка проходила в Мадриді. Павільйон Марокко привернув значну увагу, відвідали високопоставлені учасники, зокрема король Іспанії Феліпе VI і королева Летиція. Генеральний директор ONMT Ахраф Файда, посол Марокко в Іспанії Каріма Беньяїч і президент Національної конфедерації туризму Хамід Бентахар привітали королівську делегацію, зміцнивши глибокі дипломатичні та туристичні зв’язки між двома країнами.
Присутність Марокко на FITUR була однією з найсильніших на сьогоднішній день, делегація з 180 професіоналів галузі як з державного, так і з приватного секторів. Національні перевізники Royal Air Maroc і Air Arabia Maroc також взяли участь, підкресливши прагнення країни посилити авіасполучення з Іспанією.
Крім співпраці з Ávoris, ONMT активно співпрацює з великими європейськими туристичними гігантами, такими як Solferias, Destinia, Luxotour, El Corte Inglés, Expedia, Jet2.com і TripAdvisor. Ці альянси є частиною ширшої стратегії Марокко щодо залучення ширшого кола мандрівників і диверсифікації туристичних пропозицій.
Останні дані про подорожі свідчать про те, що Марокко швидко стає улюбленим місцем для іспанських мандрівників. Звіт Evaneos показує, що Марокко обігнало Єгипет, Коста-Ріку та Таїланд як найкращий вибір для іспанських сімей, які шукають унікальних подорожей. Близькість країни — трохи більше години польоту від Іспанії — у поєднанні з багатим поєднанням історії, сучасності та пригод продовжує захоплювати відвідувачів.
Туристична індустрія країни переживає безпрецедентне зростання: у 17.4 році зафіксовано 2024 мільйона відвідувачів, що перевищує прогнози раніше запланованого. Заглядаючи на майбутнє, Марокко поставило перед собою амбітну мету залучити 26 мільйонів туристів до 2030 року. Очікується, що майбутні важливі події, зокрема Кубок африканських націй (AFCON) 2025 року та Чемпіонат світу з футболу 2030 року, ще більше підвищать статус Марокко як країни світового рівня. призначення подорожі.
Завдяки стратегічним маркетинговим зусиллям, зміцненню галузевих партнерств і зростаючій глобальній привабливості Марокко на шляху до того, щоб стати одним із найбільш затребуваних напрямків для європейських мандрівників.
Ключові слова: ФІТУР 2025, Національне бюро туризму Марокко, Марокко, Іспанія, Місце подорожі, Туристична подія
Неділя, лютий 9, 2025
Субота, лютому 8, 2025
Неділя, лютий 9, 2025
Неділя, лютий 9, 2025
Субота, лютому 8, 2025
Неділя, лютий 9, 2025
Коментарі: